Tumblr Mouse Cursors

Wednesday, 1 February 2012


Hello hello hello .... Assalamualaikum . hehe ! kila nak bagi tahu kat korang ni . Nak tahu apa . Tadi kila bosan . So kila on la FB sambil tuh layan radio hits .. Masa kila tengah husyuk-husyuk layan Fb ni . Kila terbaca satu status kawan kila ni . Korang nak tahu status dye apa ?? Kalau nak tahu baca la kat bawah ni :

Pakwe : Kenapa U pakai seksi sangat ni sayang?
Makwe: Biar lah. Kubur masing-masing kan. I bukan bini u pun lagi.
Pakwe : Memang lah sayang. Tapi mana lah tahu kubur U kat sebelah I.
I nak tidur pun susah . Sebab U bising kena SEKSA , TERPEKIK sana sini .
Makwe : $%*&!@#@@#@$@$@$@!#!@#!@#!
Pakwe : I tak nak U menderita di SANA nanti. Salah ke I tegur bakal isteri I?
Makwe : Thanks hubby! I really appreciated that =) Love U!



Bila kila baca kan , kila rasa tertarik sangat dengan kata-katanya . I think very nice ..Tpi bila baca balik kelakar pon ade . HAHA ! 

1 comment:

  1. saya rasa, pakwe yang sweet ialah pakwe yg tegur makwenya pasal pakaian... suruh tutup aurat dgn sempurna.. bukan sekadar tegur pakaian yg seksi.. at least suruh pakai tudung ke~

    kalo pakwe yg tak tegur langsung, hmmph! nampak sgt nak makwe nya kena seksa dgn api neraka! tak caring langsung! langsung tak ambil berat, masuk syurga ke, neraka ke.. kan?


    Entry Terkini: Tegur Direct VS Tegur Perli

    ReplyDelete