Tumblr Mouse Cursors

Monday 23 January 2012

 Makan Pizza dengan Family aku !!!  ♥ 





Ini aku . Cayer tak ?? mesti lah korang percaya kan . Time ni , ak keluar makan dengan my family . I love my family so much . Aku ni tak ade la lawa maner tp kalau nak di kata kan ak ni ade muka tuh .. Boleh la . HAHA ! perasan betul ak kan . Yang penting kurang mesti lagi lawa dari aku kan . Aku makan pizza dekatt shah alam . Saja ajak mama ak kluar makan . bukan selalu ak dapat keluar dengan diorang semua . Maklumla lah , sejak 2,3 menjak ni ak asyik buzy dengan study jer so balik Klang pun jarang . Lagipun ak dapat cuti 'RAYA CHINA' ni tak ade lah panjang mana . pejam celik-pejam celik dah nak hari selasa . Esok aku dah nak blik ke tempat ak study . Oh god !!! NAPA CEPAT SANGAT . ! YA ALLAH , ak tak puas lagi bersama dengan family ak . Ak happy sangat biler 1 family berkumpul then ketawa bersama-sama seolah-olah dunia ni kami yang punya . Mesti korang ade pengalaman macam ni jugak kan ? Tipu la kalau tak ada . Kalau betul-betul tak ade tuh , im sorry okeyhh ..
Kadang-kadang ak rasa beruntung sangat ade family macam ni . Kadang-kadang dah anggap macam kawan biase . Maklumlah , adik-beradik ak pun cuma beza berapa tahun jer . Senang cerita ak la paling sulung dalam family ak ni . 






Ini lah mak ak yang ak cerita tadi . Lawa tak ?? CUTE kan  . Kalau korang tengok betul-betul , muka ak dengan mama ak ni sebijik kan . Kalau korang perasan lah coz ramai yang kata macam tuh . Kalau pergi mana-mana pun tengok muka ak jer orang dah tahu ak ni anak sapa . HEHE ! lepas ni dah tak boleh nak berlakon jadi anak orang lain la . LOVE you mama 



                                                



sama tak ?? ni la adik ak yang paling kecik sekali . dye la paling nakal dalam adik beradik ak ni . Ada jer akal dye nak buat . tp adik aku ni pandai budak nya walaupun nakal. Biase la kan , nama pun budak kecil .


AKU HAPPY SANGAT DENGAN DTEORANG NI . TIME AK SUSAH NANTI TAK ADA SAPA YANG AK BOLEH CARI SELAIN MEREKA SEMUA NI . SO , HARGAILAH MEREKA SELAGI MEREKA ADE LAGI DENGAN KITA . KITA SAYANG LA MEREKA 





No comments:

Post a Comment